24 Ağustos 2012 Cuma

KİTAPLARDAN KULE YAPALIM

renkli kitap sayesinde haberim olan bu etkinliği gördüğüm an bayıldım ve fotoğraf makinesini elime aldığım gibi hemencecik kitaplığıma koştum. Bu arada ne kadar çok okumadığım kitabım varmış onu da fark etmiş oldum.


     İlk resimdekiler okunacaklar arasında öncelik verdiğim kitaplarım. Biri hariç diğerleri fantastik kitaplar.
  • Tam gözükmüyor ama en alttaki Melekler Zamanı'nı uzun zamandır okuyorum. Bir türlü bitiremedim daha doğrusu elim gitmiyor. Arayı daha fazla açmadan bitirmem lazım onu. 
  • Sapphique ve Küller de yarım kalmış kitaplardan. Araya daha fazla kitap sokmadan tamamlayacağım onları da.
  • Kralkatili Güncesi'ni bir kaç ay önce %50 indirim ile almıştım. Neden bilmiyorum ama çok istememe rağmen hala başlayamadım bu seriye.
  • Doğaüstü, her ne kadar Paranormal'i pek beğenemediysem de seriye bir şans daha vermek istiyorum. Hazır kitap elimdeyken de okuma listeme kattım bunu da.
  • Ares! Her an başlayabilirim, çok ümitliyim bu kitap için.
  • En üstteki Kanbağı'nı ise çok merak ediyorum. Alalı çok oluyor ama okuyamadım çünkü Vampir Akademisi serisini bitirmeden okumak istemiyorum. Neden aldın o zaman diye sorarsanız, vallahi yanında verilen posteri görünce dayanamadım, alıverdim. :) 



Gelelim Historical'lara...


Son zamanlarda bu türde kitap pek almıyorum ama yine de epey biriktirmişim. Elim sürekli fantastiğe gittiğinden bunlara sıra gelmiyor tabii.

Aralarında sadece Güller'e Sor ve Kollarımdaki Yabancı yarım bırakmışım. Hepsini okumayı düşünüyor muyum? Sanırım hayır. Julie Garwood, Marsha Canham kitaplarının şansı yüksek. Diğerlerinden de belki "Hayallerimdeki Yürek ve Rüyalarım" ve "Umut Dolu Bir Kalp" olabilir. Hatırladığım kadarıyla Historical sınıfına da girmiyor zaten bu ikisi.





Bunlar da diğerleri... Linda Howard'ın hiçbir kitabını okumadım daha önce. Aşk Tuzağı ile tanışacağız artık. Nora'nın Anahtar Serisi de önceliklerim arasında ama ne zaman nasip olur okumak bilmiyorum. Araf, Şah Mat, Gökteki En Parlak Yıldız, Bir Yumak Mutluluk.. hepsi de indirim kurbanı kitaplar. Arunas'ları da indirimden almıştım gerçi. Elimde okuyacak kitap kalmaz ise o zaman okurum dediğim kitaplar bunlar.



Bunların dışında uzun süredir kitap almıyorum, haliyle kocaman bir liste oluştu elimde. Hepsini almam uzun sürecek tabii, yeni çıkacak kitapları da hesaba eklersek bir dünya para gidecek yine. -_-

Listemden (sepetimden) bir kaç kitap;

Veronica Roth - Uyumsuz,
Jodi Meadow - Ruhsuz,
Jennifer L. Armentrout - Safkan,
Cynthia Hand - Kutsanmış,
Susan Sizemore - Kan Yangını,
Gena Showalter - Kördüğüm,
Gena Showalter - En Karanlık Gece,
Gena Showalter - En Karanlık Öpücük,
Isaac Marion - Sıcak Bedenler,
George R. R. Martin - Taht Oyunları,
Kresley Cole - Arzuların Efendisi,
Susan Ae - Meleğin Düşüşü,
Samantha Young - Kutsanmış Kan,
Nailini Singh - Meleklerin Kanı,
Laurell K. Hamilton - 4. kitap, Kaçık Kafe ve sonrası,
Cassandra Clare - Ölümcül Oyuncaklar Serisi,
Richelle Mead - 3. kitap, Gölge Öpücük ve sonrası,
Karen Marie Moning - Ateş Serisi,
diye gidiyor... -_-






Son olarak unutmadan belirteyim; bu güzel etkinliğin fikri sevgili Euphoric'e aittir. Siz de katılmak isterseniz eğer, şu linke gidip, bloğunuzun linkiyle birlikte yorum atıyorsunuz. Hepsi bu kadar...

16 yorum:

  1. Gözüm ilk kuleden gerisini görmedi açıkçası, en ilgimi çeken onlar :D Kralkatili Güncesine ben de başlamak istiyorum, bir yerde görsem %50 indirim koşup alacağım ama yok :(

    Mahşerin dört atlısı serisini ben de çok merak ediyorum, okuduktan sonra yorumlarını yazarsın. Keyifli okumalar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ilknokta.com'dan almıştım seriyi ve uzun süredir geçerliydi indirim. Şimdi baktım %30'a düşmüş. Kitabevlerinde de ilk kitabı %25 indirimde görmüştüm en son. Sanırım İnkılap Kitabeviydi.

      Ares'i de yakında okurum herhalde. :)

      Sil
    2. Aa! Yorumun için de teşekkürler~!

      Sil
  2. İlk kule benim de çok hoşuma gitti=D ve aynen ben de Kralkatili Güncesi'ni almayı çok istiyorum, biraz elimdeki kitaplar bitsin alacağım inşallah=D

    YanıtlaSil
  3. Aaa ateş serisini okumadın mı hala koş kendine edin hemen derim :D

    YanıtlaSil
  4. Sapphique biran önce okumalısın :) Harika bir kitap bence :D

    YanıtlaSil
  5. İyi hatırlattın bende kulami yapayım :D
    İlk kule tam benlik :D
    Gerçi Kanbağını okumayı düşünmüyorum :D

    YanıtlaSil
  6. Mükemmel!!! Kitap seçimlerin harikulade! Şu an beni bloguna bağladın :D Paranormal'i ben beğenmiştim :)) Doğaüstü daha güzel emin olabilirsin.. Kanbağına bir an önce başla çok hoştu =) Sydney ağzından olduğu için bende endişelenmiştim ama boş yere oldu ^-^
    Yani kısaca sana iyi ve bol okumalrrrrr!!!! (Yorumlarını esirgeme bizlerden U.U ) =)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paranormal çok fazla paranormal gelmişti sanırım ondan sevemedim. :D Kanbağına başlamak için tüm paramı ilk seriye yatırdım, ilk önce o bitsin de hemen dalacağım kitaba. Adrian'ı çok merak ediyorum ben~ *_*

      Süper neşeli bir yorum yapmışsın~! Teşekkürler <3 :)

      Sil
    2. ricaa edirmmmm ^-^ Ama Adrian'a üzüleceksin ilk serinin sonunda :(( ben üzülmüştüm! Neyse fazla ipucu olmasın!!! tekrar iyi okumalar <333~~

      Sil
  7. ezgi su bi kitaplar bitmez içini karartmak gibi olmasında :P keyifli okumalar diliyorum

    YanıtlaSil