4 Nisan 2013 Perşembe

YAYIN HAKLARI SATIN ALINAN KİTAP VE SERİLER #5.5





The Proposition (The Proposition #1) by Katie Ashley
Beautiful Bastard (Beautiful Bastard #1) by Christina Lauren ---> Pegasus Yayınları
Let the Sky Fall (Let the Sky Fall #1) by Shannon Messenger ---> Pegasus Yayınları
Moonglass by Jessi Kirby
A Quick Bite (Argeneau #1) by Lynsay Sands ---> Artemis Yayınları
The Life List by Lori Nelson Spielman ---> Dogan Egmont
The Norse King's Daughter (Viking I #10) by Sandra Hill ---> Epsilon Yayıncılık

     Kısa mı oldu sanki? :D Biliyorum, benim de tuhafıma gitti ama yeni kitap bulamadım ne zamandır o yüzden bunları da çok bekletmek istemedim. Bu seferlik böyle idare edeceğiz artık. Bir sonraki yazı biraz gecikebilir ama Bologna'dan yeni kitaplar çıkarabilirsem yakında da olabilir, bilemiyorum şimdilik bir söz veremeyeceğim. Her neyse! Umarım bir gün okumak nasip olur bunları da. O vakte kadar keyifli beklemeler hepimize~ :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder