31 Aralık 2012 Pazartesi

2012'DE OKUDUĞUM 12 FAVORİ KİTAP





2012 YILI, 12 FAVORİ KİTAP



12. MELEKLERİN KANI - Nalini Singh (Lonca Avcısı, #1)
Okuduğum diğer, melekleri konu alan kitapların arasından kolayca sıyrılan bir kitap oldu benim için.

11. İNTİKAM ATEŞİ - Karen Marie Moning (Ateş Serisi, #3)
Serinin ilk üç kitabını ardı ardına bayılarak okudum ama en çok keyif aldığım kitap İntikam Ateşi oldu. Özellikle son sahneyi hiç unutmuyorum, şok olmuştum.

10. RUHSUZ - Jodi Meadows (Yeni Ruh, #1)
Duygusal yönden beni derinden sarsan bir kitap. Konusu da çok ilginçtir. Ayrıca ilk blog tur kitabımız olması dolayısıyla da yeri ayrıdır.

09. BANA DOKUNMA - Tahereh Mafi (Bana Dokunma, #1)
İçinde 'Aşk-Üçgeni' olsun diyenlere parmakla sayabileceğim kitaplar arasında. Yazarın o ilginç yazı uslubunu da çok sevdiğimi belirtmek isterim.


08. YÜZ BİN KRALLIK - N. K. Jemisin (Miras Üçlemesi, #1)
Tam bir fantastik örneği! Kendi türleri arasından kolayca sıyrılabilecek, son derece özgün niteliklere sahip büyüleyici bir kitap.

07. UYUMSUZ - Veronica Roth (Uyumsuz, #1)
Bu yıl okuduğum en sürükleyici kitaplardan biri. Neredeyse Açlık Oyunları'ndan bile güzeldi~

06. OBSİDİYEN - Jennifer L. Armentrout (Lux, #1)
Okuduğum en keyifli kitaplardan biriydi. Daemon sayesinde! :D Zaten kitabı okuyan tüm kızlarla beraber Daemon'ı yılın fenomeni seçtik sayılır. Serinin devam kitaplarını da çok merak ediyorum. Yayınevini bekleyemeyip, orijinal dilden dalabilirim her an.

05. GECE SİRKİ - Erin Morgenstern
Kitabın sihrine kapılıp gidiyorsunuz. Ayrıca felsefi yönden de güçlü, düşündüren bir kitaptır. Bu yazar daha çok kitap yazmalı!


04. KAN SÖZÜ - Richelle Mead (Vampir Akademisi, #4)
Seri içindeki en etkileyici kitaptı. Tekrar açıp defalarca okumak isteyeceğim özel sahneleri barındırıyor.

03. MEKANİK MELEK - Cassandra Clare (Cehennem Makineleri, #1)
Yazarın okuduğum ilk kitabı. Ayırca türü ve geçtiği zaman bakımından da okuduğum ilk kitaptır. Hem tarihi hem fantastik. Mükemmel bir karışım! Böyle daha çok kitap okumak istiyoruz!

02. MELEZ - Jennifer L. Armentrout (Melez Sözleşmeleri, #1)
Tek kitabıyla beni fetheden yazar! Ne yazsa okurum. Melez ise okuduğum ilk kitabı olduğundan yeri çok ayrı! Hala, Aiden mı? yoksa Seth mi? diye karar veremeyenlerdenim. :d


01. ALTIN ZAMBAK - Richelle Mead (Kanbağı, #2)
Ve işte benim biricik kitabım. 
Ah, bu kitap yok mu!?
Adrian Ivashkov!
Hatırladıkça tüylerim diken diken oluyor.
Vampir Akademisi serisini bile sırf bu seriye başlayabilmek için okudum. Ama iki serinin de yeri ayrı tabii. Yine de Kanbağı serisi bir adım önde benim için.
Adrian gibi bir karakterle daha tanışır mıyız acaba? :/




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder