2 Ocak 2013 Çarşamba

KİTAP ALIŞVERİŞLERİM #4


     2 aylık bir süre sonra bugün bir kitap alışverişi daha gerçekleştirdim. Bu seferki çok eğlenceliydi çünkü kitapçı kitapçı dolaştım bir sürü kitap inceledim, aralarında eleme yaptım -bu, işin en zor ve üzücü kısmıydı- ve istediğim çoğu kitaba çok güzel fiyatlar karşılığında sahip oldum. İsterseniz neler almışım, bir bakalım;


Şeytan Diyor Ki - Gaelen Foley
     Aslında eve geldikten sonra aldığıma pişman oldum diyebilirim. Daha başka bir kitap alabilirdim yerine fakat nedense kasaya beraber gittik. Şeytan kandırdı diyelim :P Ama inşallah yanılırım.

Hırçın Aşk - Johanna Lindsey
     Bu yazar ne yazsa okurum. Hırçın Aşk'ı ne zamandır almak istiyordum kısmet bugüneymiş. Konusu zaten tam aradığım gibi. Okumak için sabırsızlanıyorum.

Gabriel Arafta - Sylvain Reynard
     İlk kitabı yalamış yutmuş birisi olarak bu ikinci kitap için ne kadar heyecanlı olduğumu anlamışsınızdır.

Final - Becca Fitzpatrick
     Serinin tüm heyecanı 2011 yılında kaldı aslında. Şimdilik almasam da olur diyordum ama görünce dayanamadım işte. İlk üç kitabı baştan mı okusam diye düşünüyorum. Bir çok şeyi unuttum. :(

Karanlığın Kızı - Kelly Keaton
     Yavaş yavaş eksik DEX'leri toparlıyorum. Merak ettiğim serilerden biri bu da. Bakalım eğer beğenirsem -ki büyük ihtimalle bayılacağım- ikinci kitap da alınacak.

Gece Isırıkları - Chloe Neill
     Şu kadar kitap içinde en önce okumak istediğim kitap bu! İlk kitabı ÜKG ekibi olarak 3. blog turumuzda ele almıştık. Ayrıca benden tam puan almıştı. Ethan'ımı da çok özledim. Hemen bu gece başlardım okumaya ama beni bekleyen yarım kalmış 2 kitabım var. :(

Cehennemde Aşk Randevuları - Kelley Armstrong, Lynsay Sands, Kim Harrison, Lori Handeland
     Güzel yorumlar almış, merak ettiğim bir kitaptı. Fiyatı da kaçırılmayacak derecede güzeldi. Böylece kasada biten yolculuğumuzda bizimle beraber olma hakkını kazanmış oldu. ;D

SON BİR ŞEY!

Bakın bana ne geldi!



Sevgili Muhamet İlkay Kaynak'a tekrar teşekkürler. 
İlk fırsatta okuyup, bloğumda incelemesini paylaşacağım.
PS: Son resimdeki tarihten anlaşılacağı üzere, epey zaman geçmiş aslında
ama ben daha yeni paylaşma fırsatı buluyorum.
Ah, şu tembel ben! -_-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder