13 Ocak 2013 Pazar

KİTAP TAKASI #1 ve DİĞERLERİ

ÜKG'nin cimcimesi, KağıtKız adlı blogun sahibi, sevgili Aynur ile birlikte güzel bir takas gerçekleştirdik. Bu bir kitap takasıydı ama kendisi bana neredeyse kitapları gölgede bırakacak hediyeler yollamış~

Pakete bayıldım!

Peki, bu güzel paketten neler çıkmış..?

ÖNCE KİTAPLAR!!!

Kitaplar haricinde yolladıkları~!
Mum harika kokuyor <3

Bu stickerlara bayıldım! Bayıldım!Sonra bir daha bayıldım!

Kupa bile yollamış.  :)
Çok şeker, bayıldım buna da~

Çikolata deposu!

Aynur, her şeye teker teker bayıldım. Çok düşüncelisin gerçekten~ Çooo~k teşekkür ederim. 



DURUN, SON BİR ŞEY!


     DEX'den gelen kitaplar birikmeye başladı. Bunlar en son gelenler. Mefisto'nun Öpücüğü'nü beklerken Nemesis ve Yılbaşı tebrik kartları büyük sürpriz oldu. (çooook teşekkürler!) Ölümcül Merhamet ise daha dün geldi. Göründüğü üzere DEX'in hızına yetişemiyorum artık, ehehe. Bunlarla birlikte yaklaşık 5-6 kadar okunacak DEX kitabım var. Tatilde memnuniyetle dalacağım hepsine~!!!


|||


     Dönüşüm serisini de alabildim sonunda! Hiçbir kitabını okumamıştım ama beğeneceğimden son derece emin olduğum için ve hazır fırsatım varken dört kitabı birden aldım. Tatil kitaplarım arasındalar bunlar da~

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder