10 Eylül 2012 Pazartesi

KİTAP ALIŞVERİŞLERİM #1



Yazıyı hazırlamak için son siparişlerimi bekliyordum. Uyumsuz'dan dolayı birazcık geç ulaştılar elime.
Sonra araya Tur hazırlıkları girdi derken unutmuşum paylaşmayı.



Tüm kitapları yaklaşık 2 hafta içerisinde ayrı ayrı yerlerden aldım.
İsterseniz neyi, ne için, nereden aldığıma bir bakalım...
Not: Resimlerin üzerine tıklayarak büyütebilirsiniz.



Karen Marie Moning'in serisi ile başlıyorum! Uzun zamandır okumak istiyordum bu seriyi. Yenisayfa.com'da ilk kitabı %50 indirimli görünce -tabi şu anda yeni basımlar çıktığı için fiyatlar da değişmiş- kaçırmayayım dedim. 1 ve 3. kitabı bir kaç kitapla beraber sipariş ettim. Bu arada daha siparişler elime ulaşmadan 2. kitabı da buldum. Şansa bakın ki şimdi 1 ve 2. kitaplar yeniden basıldı. Hem de orjinal kapaklarla. :(



Aynı siparişimin içinde bulunan diğer kitaplar;

  • Veronica Roth'un okumak için süper heyecanlı olduğum ve yurt dışında çok iyi bir başarı yakalamış olduğu meşhur kitabı, Uyumsuz
  • Richelle Mead'in Vampir Akademisi serisine ait üç ve dördüncü kitapları, Gölge Öpücük ve Kan Sözü
  • Isaac Marion'un Sıcak Bedenler adlı kitabı. Zombilerin aşkını konu alıyor olması açısından ilgimi çekmişti. Ayrıca 1 Şubat 2013 tarihinde de filmi gösterime girecek.


Sa-bır-sız-lık-la bekliyorum!!!



Ruhsuz'u Tur etkinliğimiz için DEX hediye etmişti. Buradan bir kez daha teşekkür ediyorum onlara~
Kitabın kapağını sevmeyen yoktur herhalde. Ben "bayılanlar" tayfasındanım. :D Okurken de sürekli dönüp dönüp baktım kapağa. Çok dikkat dağıtıcı bir kapak gerçekten :D 

Kamera açısıyla biraz oynayınca
böyle şirin bir şey çıktı ortaya~
 :D
Diğerleri:
  • Beth Revis - Bir Milyon Güneş : Uzun zaman önce serinin ilk kitabını daha okuyamadan arkadaşıma vermiştim. :( Neyseki yakında buluşacağız ve kitap elime geçebilecek! Bu da ikinci kitabı, indirimde bulunca alayım dedim.
  • Laurell K. Hamilton - Kaçık Kafe : Serinin ilk üç kitabını bir arkadaşımdan ödünç almıştım. Gerisini de kendim edinmek istedim. Yavaş yavaş diğer kitaplarını da almayı planlıyorum.
  • Charlaine Harris - Gündüz Ölüsü, Kulüp Ölüsü : Sahaftan aldığım ilk kitaplarım. Tanesine 5 tl verdim ve çok temizler. Yalnız bunlar serinin birinci ve üçüncü kitabı, ikinciyi bulamadım. :D
  • Amy Kathleen Ryan - Parıltı : Çok ucuzdu bu da~!
  • G.A. Aiken - Ejderin Aşkı : Şu an okuyor olduğum kitap. Resimlerde yok, çekmeyi unutmuşum. :D

Ejderin Aşkı bu gece biter. Sonrasında Uyumsuz'a mı başlasam yoksa Ateş Serisine mi? Karar vermek çok zor olacak ama aynı zamanda bir o kadar da keyifli... :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder