25 Eylül 2012 Salı

YENİ BİR MİMLENME VAKASI...

Geçenlerde -uzun bir süre önce desek daha doğru olur sanırım- bir kaç blog kullanıcısı arkadaşım tarafından mimlenmiştim. Sorular çok basit bir o kadar da eğlenceli. Çok vaktimi alacak bir şey değil. Ne var ki aksilikler peşimi bırakmadı ve bu yazıyı tamamlayamadım.

Yaklaşık iki hafta önce internet bağlantımızda sorunlar oldu ve yeni bir kuruma geçiş yaptık. Tekrar bağlanması 5 gün kadar sürdü sanırım. Bu 5 günü nasıl atlattım bilmiyorum. -_- Sonrasında ufak bir rahatsızlık geçirdim. Ufak dediğim de yataktan kalkamamanıza sebep olacak kadar bir 'üşütme evresi' diyelim... Tam iyi oldum, "Yaşasın sahama -internetime- geri dönüyorum!" derken, babam ani bir rahatsızlık geçirdi hemen ardından annem hastalandı. Üstüne kardeşim doğum günü gecesinde (!) trafik kazası geçirdi. Neyse ki ufak bir ayak bileği incinmesi dışında bir şeyi yok. Olan arabaya oldu gerçi...

Hayat önümüze ne getirirse, kaderimizde ne varsa onu yaşamak zorundayız öyle değil mi? :)

Her neyse!


***Günün nasıl geçti?

Bir bakalım... Sabah annemin yakarışlarıyla uyandığımı hatırlıyorum. Çok geçmeden ufak çaplı bir tartışmamız oldu. Sonra ben sinirimden ağladım azıcık. Biraz sonra bu aynı kadın, bana zorla kabaklı bir yemek yaptırdı. Batırdım tabii... Sonrasında tabletimle uğraştım, internet ayarları habure bozuluyor! Doğum günü pastasından kalanları götürdüm. Hala öksürmeme rağmen koca bir bardak buzlu icetea doldurdum kendime ve bilgisayarımı açtım 3 gün üstüne ilk kez (!)


***İsim vermeden bahset;

Geçenlerde birileri bloğumu öğrendi ve sanırım sürekli kontrol ediyor. Şu an bu yazıyı okuyorsa ona diyeceklerim var.

GET OUT!

***Neden hep cam kenarı;

Ben de hep bunu sorar dururdum.. Harbi neden? Halbuki koridorun da olumlu tarafları var; yanlamasına oturabiliyorsunuz mesela..?

***Bugün kendin için ne yaptın;

Pek bir şey yaptım denemez ama daha gün bitmedi ki~!

***Twitter ana sayfanı aç ilk gözüne takılan;

Beyoğlu'nda Sahaf Festivali yapılmış!!!

***Düşün ki o bunu okuyacak;

Hiç sorun değil!

***Kahkaha atmana sebep olan karikatürler;

Yok öyle bir şey!

***Klavyeye bakmadan bir şeyler yaz;

...

***Bir cümle düşün sonra kelimelerin yerlerini değiştirerek yaz;

evlatlık anne yoksa mıyım ben ? :P

***Ctrl+V yap;


***Günün nasıl geçti?
***İsim vermeden bahset;
***Neden hep cam kenarı;
***Bugün kendin için ne yaptın;
***Twitter ana sayfanı aç ilk gözüne takılan;
***Düşün ki o bunu okuyacak;
***Kahkaha atmana sebep olan karikatürler;
***Klavyeye bakmadan bir şeyler yaz;
***Bir cümle düşün sonra kelimelerin yerlerini değiştirerek yaz;
***Ctrl+V yap;

Beni mimleyenler;
İlkim - http://kitapesintisi.blogspot.com/
Selin - http://okaliptusyapragi.blogspot.com/
vmpr_princess - http://kitaptelvesi.blogspot.com

Teşekkürler arkadaşlar~! Bu arada ben kimseyi mimlemiyorum, zaten herkes mimlenmiş sanırım. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder