4 Kasım 2012 Pazar

KİTAP ALIŞVERİŞLERİM #3


okuoku'dan aldığım son ciciler~!

Kitapların gönderimi akşam yapıldı ve ertesi gün UPS ile sabah saatlerinde elime geçtiler.
Koli içinde geldiler ve kenarlarında köşelerinde hiç bir yırtılma-bükülme vs. yok.
Hediye ayraçları da unutmayalım~


Resimdeki sırayla neler almışım bir inceleyelim;

Sylvain Reynard - Gabriel'in Cehennemi: Kitabın ilk haberi geldiğinden beri merak ediyordum, orjinal dilinde de bir kaç bölüm okumuştum. Kitap listemde vardı yalnız öyle çok aciliyeti yoktu. Ne var ki her yerde pozitif yorumlarla karşılaşmaya başladım ve bu da kitabı alıp okuma isteğimi daha fazla tetikledi. Yalnız kitabı çift kapaklı bekliyordum ama ne yazık ki öyle gelmedi.

Jennifer L. Armentrout - Safkan: Sonunda benimsin! Kitap çıktığından beri aklımda ve ben bir türlü parama kıyıp alamıyordum. Sonunda pes ettim. İlk fırsatta da dalacağım kitaba~


Brenda Joyce - Kaçak Gelin: Yazar ile çok geç tanıştım ben aslında. Bir Avuç Aşk ve Maskeli Balo'yu geçenlerde okuma fırsatım oldu ve iki kitaba da doyamadım. Daha kitapları bitirdiğim hafta Kaçak Gelin'in haberi geldi yayınevinden. Ne kadar sevindiğimi anlamışsınızdır. Bu arada üç kitabın da yorumunu ilerleyen günlerde bloğumda bulabilirsiniz.

Richelle Mead - Ruh Bağı, Son Fedakarlık: Seriyi bir an önce bitirip -aslında hiç bitmese de olurdu- yan seriye hücum edeceğim. Giderek daha da keyifli bir hale geliyor kitaplar. Bakalım son iki kitaptan aynı performansı alabilecek miyim?

Richelle Mead - Altın Zambak: İlk kitap uzun zamandır kitaplığımda. Vampir Akademisi serisi bitince elimin altında bulunsun diye ne olur ne olmaz alıverdim bunu da.

Cassandra Clare - Kemikler/Küller Şehri: Filmi çıkmadan okumam lazım bu seriyi de, o yüzden ilk iki kitabı aldım şimdilik.

Nalini Singh - Meleklerin Kanı: Okumak için sabırsızlandığım kitaplardan. Sonunda elime geçti~

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder