4 Mayıs 2013 Cumartesi

MÜSAADENİZLE, KONU DIŞI: This Place is dead. Let me fix that!

Blog Turları dışında doğru düzgün kitap yorumu, onu geçtim hiçbir paylaşımda bulunmuyorum.
Bloga gelen ziyaretçiler: 

- böööh hiçbir şey yapmamış bu, gideyim ben
- oha kaç gün oldu, yazık lan
- neden açtın ki kızım sen bu blogu, hıhhh
- kimse yok mu?
- bana versin la bu blogu, nasıl güncel blog tutulurmuş görsün millet
- ÜKG kızıymış bu bir de, peeeh rezil

...vb. şeyler diyor ve çekip gidiyorlar eminim ki. -_-

Ben de 'yok, bu gidiş iyi değil' dedim, bir silkelendim şöyle.
Dedim ki kendimi adamakıllı cezalandırayım da aklım başıma gelsin.

Sonra düşündüm, düşündüm...


Aklıma birden bir fikir geldi, 'işte bu' dedim!


Aradığım, ihtiyacım olan şey bu!
TOPLU KİTAP YORUMU!
ne de yaratıcı bir fikir ama -_-

Neyse... Kitap yorumu yapmak. Bilmiyorum kimisi için kolay, eğlenceli belki ama
benim için çooo~k yorucu. *___*
Bir kitabı adamakıllı yorumlamak -tüm yazı sunumu, görseller, yazı editlemek vs.- tüm günümü alıyor bazen.
Ne vardı ben de hiç silmeden, tekrar tekrar okumama gerek kalmadan
tek seferde yazabilseydim, ne olurduuuu!



Kitap okumuyor da değilim.
Okuyorum.
Bir kitabı bitirdim mi, hemen hiç vakit kaybetmeden bir diğerine dalıyorum.
Açım çünkü.
Ama iş okuduklarımı yorumlamaya gelince,
aiy yok bunu sonra yaparım belki yok işte
bunun ikinci kitabını okuyunca ikisini beraber yaparım...
Sonra da unutuyorum tabii kitabı hepsi yalan oluyor.


YETER BU KADAR TEMBELLİK!

Bu yazımı gönderdikten hemen sonra iki partlık bir yazı için kolları sıvayacağım. Yaklaşık bir aylık süre içerisinde okuduğum kitaplar hakkında 3-5 cümle de olsa bir şeyler yazacağım. Bundan sonra da güncel tutmaya çalışacağım canım blogumu.


Baktım her şey rayına oturdu, iyi gidiyorum.
Kendime ödül olarak FB sayfası açacağım.
Sonra, o gazla blogun tasarımını değiştireceğim.
Sonra, şu çok özendiğim tag, mim vb. etkinliklere katılacağım.
Ohoo... yapacak çok şey, önümde upuzun bir yol var daha.


Son olarak, lütfen beni ve blogumu sevin arkadaşlar.
Çünkü en önce sizin sevginize, ilginize, şefkatinize, DESTEĞİNİZE ihtiyacım var.


Teşekkürler~!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder