29 Ekim 2012 Pazartesi

KİTAP ALIŞVERİŞLERİM #2


Her ne kadar bloğuma yansıtamamış olsam da uzun zamandır historical okuyorum ve ne gariptir ki hala sıkılmadım. Elim hep bu tip kitaplara gider oldu. Son aldığım kitaplardan da durum gayet anlaşılıyordur. Geneli tarihi aşk...

Peki hangi kitabı, neden almışım bir bakalım:


Julia London - Tehlikeli İlişkiler : Alınacak tarihi romans listesinin başını çeken kitap! Bir arkadaşımın tavsiyelerinden bir tanesi ayrıca. Sert mizaçlı beyefendileri, inatçı leydilerle bir arada okumayı seviyorum. O da bu sözüm üzerine bu kitabı önermişti bana. Şansıma da Kiler markette süper bir indirimde karşıma çıktı kitap. Hoop kasaya!

Deeanne Gist - Saklı Öpücük : Kiler'den alındı bu da. Çok önceden beri almak istediğim bir kitaptı. Konusu ve yorumları oldukça iyi.

Amanda Quick - Metres : Hem fiyatı hem de konusu güzel olduğundan kaçırmak istemedim. Okuyacağım ilk Amanda Quick kitabı olacak ayrıca.

Lesley Downer - Son Cariye : Konusu ilgimi çekti, biraz farklı bir deneyim olacak benim için belki ama umutluyum bu kitap için de.

Grace Burrowes - Mirasyedi : Son Carrefour ziyaretimde aldım. Aslında almak ile almamak arasında kalmıştım ama çok fazla seçeneğim de yoktu, kitapların çoğu sömürülmüştü. :( Şimdi okuyorum kitabı ve anladım ki almasam da olurmuş...

Nora Roberts - Görkemli Ölüm : Daha önce yanlışlıkla serinin ikinci kitabı diye ölümsüz ölümü yani 3. kitabı almıştım. Sonunda bunu alabildim ve artık seriye devam edebileceğim.

Caroline Linden - Muhafazakar Aşk : Çok kişi önerdi bana bu kitabı da. Beğenmeyeni yokmuş. Şans eseri de indirimde buldum. Bir an önce okumak istiyorum.

D.H. Lawrence - Lady Chatterly'in Aşığı : Resimlerde yok, çekmeyi unutmuşum. Okul çıkışı bir kitapçıda indirimde görüp alıvermiştim. Konusu da pek güzel ayrıca.


Bu kitapların çoğu "almasam da olur" dediğim kitaplar. Asıl alışverişimi internetten yapacağım yakında. Nerede ne indirimleri var, nereden almalı diye araştırıyorum şimdilik. Niyetim bu hafta içinde sipariş vermek ve haftasonuna kadar yeni cicilere kavuşmak~

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder