29 Ekim 2012 Pazartesi

KÜTÜPHANE ZİYARETİ #2



Danielle Steel - Aynadaki Görüntü : Bir arkadaşımın önerisi olan bu kitabı sırf sevdiğim bir yüzyılda geçtiği için merak ettim ve okumaya karar verdim. Yaklaşık 100 sayfa kadar da okudum, şimdilik iyi gidiyor ama daha fazlasını bekliyorum kitaptan.

Ayşe Kulin - Veda : Dizisini severek izliyorum ama doyamıyorum bölümler çok kısa geliyor. O yüzden kitabını okumaya karar verdim. Azıcık göz attım kitaba ve konu gidişatı diziden azıcık farklı gibi geldi bana. Ayrıca Veda serinin ilk kitabıymış. Beğenirsem diğer kitapları da kütüphaneden edineceğim.

Judith Mcnaught - Sana İhtiyacım Var : Okumadığım tek Judith kitabıydı sanırım. Kütüphanede görünce sürpriz oldu bana hemencecik aldım ve aynı gün okumaya başladım. Tarihi kitapları kadar olmasa da güzeldi. Ama Kusursuz'u çok daha fazla beğenmiştim ben.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder