5 Ekim 2012 Cuma

YAKINDA YORUMLANACAKLAR...



     Blog Turları dışında hiç kitap yorumu yapmamışım ne zamandır? Nasıl üzülüyorum, nasıl dertliyim bu konuda... :( Neyse ki kendime bazı kurallar koydum. Bir kitabı bitirdikten hemen sonra -eğer yorumlamaya değer gördüğüm bir kitap ise- yorumumu hazırlayıp blogda göndereceğim. Olmadı bir yerlere, kağıt-defter yazacağım. Yoksa, yok sonra yaparım, yarın yaparım demekle olmuyor. Hep bir şekilde üşenip erteliyorum. E böyle olunca taze bilgiler uçup gidiyor. Ne kadar ertelersem o kadar zor oluyor yorum hazırlamak. Blog açtıysam da bu işin hakkını vermek isterim. O yüzden bu günden itibaren bu yeni sistemi yürürlüğe koydum efendim, hayırlısı olsun! :D

     Üstteki resimde ön plana aldığım bu 7 kitap çok yakında yorumlanacaktır. Önceliği DEX etiketli Yüz Bin Krallık ve Zehir Ustasına verdim. Çünkü bu kitaplar yayınevi tarafından inceleme yapmam üzere gönderildi. Hazır bahsetmişken buradan DEX ekibine ve sevgili editörleri Esen Gür'e kocaman teşekkürler~!

Sırasına göre;

  • Yüz Bin Krallık - N. K. Jamisin
  • Zehir Ustası - Maria V. Snyder
  • Uyumsuz - Veronica Roth
  • Ejderin Aşkı - G. A. Aiken
  • Ateş Serisi - Karen Marie Moning


Not: Kitapların hepsi okunmuş olduğundan yorumlar peşi peşine gelecektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder