10 Ağustos 2012 Cuma

BİR MİMLENMEDİR GİDİYOR~

Kitab-ı Sevda / Merve arkadaşımız mimlemiş beni, sağolsun. :D
"Neden ben, daha çok yeniyim ben burada," falan dedim başta ama soruları okuyunca fikrim değişti. Çok eğlenceli sorular hazırlanmış.
Ayrıca birbirimizi tanımamız açısından da pek yararlı bir etkinlik~!

Sorulara geçelim mi?

  • Çaresi bulunmayan bir hastalığa yakalandınız ve bunun sonucunda yaklaşık bir yıllık ömrünüzün kaldığını öğrendiniz. Kalan bir yılınızda ne yapardınız?

        Zor bir soru ile başladık...
    Ne yapardım? Bir liste çıkarırdım. Listede neler olurdu? Ölmeden önce, okunması gereken 100 kitap, izlenmesi gereken 100 film... :D Tabi ki şaka!
    Yapabileceğim en iyi şey, her bir değerli günümü, değer verdiğim, sevdiğim insanlarla doyasıya geçirmek olurdu.

  • Fobileriniz, takıntılarınız var mı? Varsa neler?

    Böcekler! Her türlüsü hem de. Yeri gelir karıncalardan bile tiksinirim.
    Öyle pek önemli takıntılarım yok ama bana ait olan eşyaları -özellikle bilgisayar ve kitaplarımı- sakınırım herkesten. Onlar benim özelim çünkü. Adı üstünde "kişiye özel eşya."

  • Bir sabah kalktınız ve dünyada hiç bir insan olmadığını öğrendiniz, ne yapardınız?

    Sanırım ilk başta büyük bir şok geçiririm. Sonrasında aklımı toplamaya çalışır ve kendimi güvene almanın yollarını ararım hemen. Eğer gündüz vaktiyse dışarı çıkar, ortalığı kolaçan ederim. Oradan bir öcü çıkacak, şuradan bir zombi hortlayacak korkusu ile ne kadar uzaklaşabilirim bilmiyorum ama muhtemelen benim gibi başkaları da vardır düşüncesiyle arayışa geçerim.

    Gerçekçi olmak gerekirse böyle bir durumda kitapçıya gidip kitapları yağmalamak gibi bir düşünce... bunun aklıma bile geleceğine inanmıyorum. Kısacası çok zor bir durum olurdu benim için, yalnız yapamazdım kesinlikle. Kitaplardaki o güçlü, cesur karakterlerden çok uzağım maalesef...

  • Dünyayı dolaşmak isteseniz hangi ülkeden başlardınız? Neden?

    Çok basit! Kore ile başlarım tabii ki. BB Kremlerini toplar, oradan İngiltere'ye geçerdim. Yakışıklı bir damat adayı buldum mu hemencecik Türkiye'ye getirirdim. Gerisini de siz tahmin edin artık. :D

  • İtiraf edin prens/prenses'e dönüşür diye kaç kurbağa öptünüz?

    İtiraf ediyorum, SIFIR.
    "Keşke mümkün olsaydı böyle bir şey," diye de düşünmedim değil... Öyle bakmayın ama, küçükken benim de bir hayal dünyam vardı. :)

  • En son yaşadığınız küçük düşürücü, unutamadığınız olay?

    Hafızam böyle şeylerde pek kuvvetli değil ama yakın zamanda olan bir olayı anlatayım. Bir kaç arkadaşımla beraber Pendik'ten Yalova gidiyoruz gemi ile. Balkondayız, püfür püfür esiyor. Keyifler yerinde.
Yanımda da bir çocuk var bir yakışıklı, bir güzel kokuyor ki sormayın. Kızlar kıkırdayıp duruyorlar kendi aralarında, ben elimde telefonum twitter hesabım açık, bekliyorum nickimi görsün diye. Sonradan aklı esti bunun, telefonunu açtı hemen bir şeyler yazmaya başladı. Bakıyorum hiçbir şey yok.. Sonradan aklıma geldi belki özel mesaj atmıştır diye. Doğru tahmin! Ve mesajda aynen şöyle yazıyor: ÇOK TATLISIN AMA KARŞI CİNS İLGİMİ ÇEKMİYOR MAALESEF...
    Hayatımda daha önce bu kadar utandığımı hatırlamıyorum. Allah'tan gemi yanaştı da daha fazla aynı ortamda kalmak zorunda kalmadık. Ama hala düşünürüm, nasıl gay çıkabildi o çocuk diye... Cidden hiç öyle bir tipi yoktu oysa ki.

  • Asla yanınızdan ayırmadığınız 3 şey?

    Telefonu saymazsak eğer sırasıyla: cüzdan, ayna ve mp3 çalar. Yakında mp3 çaların yerini tablet alabilir~!

  • En yakın arkadaşınızın bir uzaylı olduğunu ve sizi ilk denek olarak kendi gezegenine götüreceğini öğrendiniz, ne yapardınız ?

    Hiç vakit kaybetmeden 112'yi ararım!
"Ambiyans! Ambiyans!"

  • İsviçreli bilim adamları görünmezlik hapını buldu ve siz bu hapı kullanan ilk kişisiniz. Hapı kullandıktan sonra yapıcağınız ilk şey nedir?

    Şu sıralar Matt Bomer'a fena halde takmış durumdayım o yüzden ilk işim kendisini bir an önce görmek olurdu! Şu gay meselesi moralimi biraz bozuyor ama  yine de emin olmak için bu fırsatı değerlendirirdim.

    Bir de yayınevlerini teker teker ziyaret ederdim, hangi kitap çeviride, hangi kitap basımda falan en ince ayrıntıları not eder bloğumda paylaşırdım...

    Ya da yok, pek akıl işi olmadı bu sanki...

Sorular bitti. Ne çabuk bitti ama ya... :(


Neyse, ben de mimleyeyim hemen birilerini; Sevgili ' Kitap Hayvanının Günlüğü ' ve ' Sihirli Kitap '


Not: Daha önce mimlendiyseniz dikkate almayıverin lütfen. :D

Nokta.

2 yorum:

  1. Beni mimlediğin için çok teşekkürler. Böyle şeylere blogumda yer vermediğim için yazamayacağım. AMa yinede sağol...

    YanıtlaSil