26 Ağustos 2012 Pazar

KÜTÜPHANE ZİYARETİ #1



     İmkansızın Şarkısı, okuyacağım ilk Haruki Murakimi kitabı olacak. Gerçi daha önce filmini izlemiştim ama kitabından da farklı bir tat alacağıma eminim. Şu an okuyor olduğum 2 kitap var, onları tamamlayıp bu güzel kitaba başlamayı düşünüyorum.

     Diğer kitabı da renkli kitap'ın bloğunda görüp listeme eklemiştim. Kütüphanede görünce de hemen alıverdim. Yazarın tüm diğer eserleri de vardı ama başlangıç için Flush'ı uygun gördüm. Beğenirsem bir daha ki sefer de yazarın toplu eserlerinin yer aldığı tek ciltlik kitabı alacağım.

   

     Bu iki kitabı okuyan var mı aranızda? Ya da okumayı düşünen? :)

14 yorum:

  1. Bunların ikisini de okumadım ama şimdiye kadar okuduğum 3-4 Murakami kitabının hepsini sevdim. İmkansızın Şarkısı da okumak istediklerim arasında. Virginia Woolf'un da 'Mrs. Dalloway'i okudum en son. İçime fenalıklar bastı okurken ama diğer kitapları daha iyidir belki, bilmiyorum. Yorumlarını bekliyor olacağım. İyi okumalar!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. :)
      Murakami için sabırsızlanıyorum ben de ama işte kural koydum kendime, elimdeki kitabı bitirmeden dalmamaya çalışacağım ona.
      Virginia Woolf'u neden tercih ettim bilmiyorum ama biraz bu tip kitaplara da şans vermek istedim açıkçası. Anladığım kadarıyla yazarın dili oldukça yoğun, Flush ise eserleri içerisinde en hafifiymiş, başlangıç için iyi olur diye düşündüm ben de.

      Sil
    2. Woolf'un fazla kitabını okumadım ama bayağı depresif olduğu çok net. Klasikleri denemeye çalışıyorsan Jane Austen'ı tavsiye ederim. Hem zeki, hem eğlenceli kitapları :)

      Sil
    3. Jane Austen'ı çok severim ben de, yalnız kitaplarını hiç tatmadım henüz. Kütüphanede vardır büyük ihtimalle, bir sonraki ziyaretimde bakarım artık. Teşekkür ederim önerdiğin için. :)

      Sil
  2. Virginia woolf'un mrs.dolloway'ini okuyorumda oldukça zorluyor beni,bir cümle bir sayfa sonunu okurken başını unutacak gibi oluyorum ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözüm korkmaya başladı artık :D İncecik kitap ama yine de...

      Sil
  3. İmkansızın ŞArkısını yeni aldım ,elimdeki 2 kitap bitince yeni okuma listeme ekleyeceğim ve okuyacağım inş.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdiden keyifli okumalar o zaman sana da~ Filminden bildiğim kadarıyla güzel bir kitap olacağa benziyor, bakalım. :)

      Sil
  4. Bende MuRAKAMİ okumak istiyorum Sanırım ben Sahilde Kafka ile başlayacağım. Ama İmkansız'ın şarkısı dersen onu alabilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duygusallık daha yoğun olsun dersen İmkansızın Şarkısı ile başla bence. Ben başladım, henüz başlarındayım ama çok seveceğim gibi geliyor bana. :)

      Sil
  5. Virginia Woolf'un kitaplarını merak ediyorum.Ama sanırım onlardan önce Michael Cunningham 'ın saatler kitabını okuyacağım.Bir arkadaşım çok fazla övdü ve kitap Virginia Woolf ile ilgiliymiş.
    Bu arada Murakami hakkındaki yorumlarını merakla bekliyorum haberin olsun :) Yorumuna göre ben de Haşlanmış Harikalar Diyarı ve Dünyanın Sonu kitabıyla o yazara başlamak istiyorum :) :) Sana keyifli okumalar canım :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Flush'a azıcık baktım ama sanki benlik bir kitap değil gibi.
      Murakami ise iyi başladı, yazarın tarzını sevdim şimdiden. :)

      Sana da keyifli okumalar bu arada~

      Sil
  6. Virginia Woolf hiç okumadım ama ben de dilinin çok ağır olduğunu duymuştum o yüzden pek çekmedi sanırım. Ama Murakami'yi ben de merak ediyorum, Kafka on the Shore ile başlayacağım alabilirsem =) Ama İmkansızın Şarkısı da güzel yorumlar duyduğum bir kitap. Umarım beğenirsin =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. :) Çok umutluydum ama Virginia Woolf'u okuyamayacağım sanırım. Murakami'yi de henüz bir kez elime alabildim hala okunmayı bekliyor.

      Sil